D.U.K

1. Kaip gauti išsamesnę informaciją apie prekę?

Jums iškilo klausimų  rašykite el. paštu info@suzibek.lt

2.  Koks darbo laikas?

Užsakymai internetu ir elektroniniai laiškai adresu info@suzibek.lt priimami visą parą, visomis savaitės dienomis, tačiau skambinti ir klausti galite darbo dienomis nuo 9 iki 17 val.
 
3. Ar galiu atvažiuoti ir prekes pasimatuoti ar " gyvai" apžiūrėti?
 
Suzibek.lt yra el. parduotuvė, kuri prekes parduoda tik internetu, todėl „gyvai” prekių apžiūrėti negalite.
 
4. Kaip žinoti, kada gausiu prekes?
 
Jūs apie tai būsite informuoti automatiniu pranešimu (Prekė perduoda siuntų tarnybai). Kita dieną, Jums paskambins kurjeriu tarnybos specialistai ir suderins Jums patogų prekės pristatymo laiką.
 

5. Ar galiu padaryti užsakymą telefonu?

Geriausia daryti užsakymą internetu.

6. Ar galiu derėtis dėl kainos?

Jei tą pačią prekę randate pigiau pas kitą pardavėją Lietuvoje, informuokite mus ir mes pasistengsime pateikti tokį pat  pasiūlymą.

7. Ką reiškia statusai: Laukia patvirtinimo, apmokėta, vykdomas, prekė perduoda siuntų tarnybai?

  • Laukia patvirtinimo
    Užsakymas pateiktas, tačiau dar nevykdomas. Pirma užsakymo būsena, turinti du rezultatus: arba užsakymas atmetamas (netyčia padarytas užsakymas, negalima lizingo sutartis, neapmokėta, nekorektiški duomenys kt.), arba jis patvirtinamas (padaromas apmokėjimas, suderinama užsakymo informacija, teisingai užpildomi visi užsakymo duomenys).
  • Vykdomas
    Užsakymas pradedamas vykdyti. Jei prekė yra sandėlyje, ji pradedama pakuoti. Jei prekės sandėlyje neturime, iškart siunčiame užsakymą tiekėjui.
  • Apmokėta
    Gavome patvirtinimą kad apmokėjote už užsakytas prekes.
  • Prekė perduoda siuntų tarnybai.
    Jūsų užsakymas perduotas kurjeriui ir šiuo metu yra pakeliui pas Jus.

8. Per kiek laiko pristatote prekes?

Prekės pristatomos nuo 1 -7 darbo dienų. Tai priklauso nuo išsirinktos prekės, taip pat jei užsakote savaitgaliais švenčių dienomis, užsakymai vykdomi tik darbo dienomis.